Translate

dinsdag 2 juli 2013

Half jaar 2013

De helft van het jaar 13 zit er al weer op. Jeetje zeg wat een snelheid weer. En ik hoop om maar even een goede flow erin te gooien dat mijn jaar verder beter word dan het eerste half jaar. Wat een gedoe en geneuzel toch steeds. Hangt echt af van allerlei dingen buiten mij om...heb constant het idee dat ik moet vechten, dat ik me alleen voel staan in vele dingen. Totaal geen steurn ook in mijn zooi. Voel wel dat ik gegroeid ben want sommige dingen deren me niet meer, mijn moeder kan echt niets meer maken. Verwachting is nihil. Van een vriendin heb ik het zelfde..eigenlijk wil ik haar een briefje sturen met de mededeling dat ik niet meer contact zoek omdat ik altijd degene ben die het opzoekt, en van haar hoor ik bijna nooit iets het is ongelijk..ik wil haar vaker zien dan zij mij..
Van een andere vriendin stond ik weer helemaal versteld, dat ze me zo graag wilde zien. Wel heeel erg leuk Verder zie ik dat er steeds minder mensen overblijven die leuk zijn voor mij en de rest.
Raar is dat wel hoor. Omdat zo sterk te zien.
 
 
Liefs van MaaNtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!