Translate

maandag 15 juli 2013

Summer is magic

Summer is magic.
 
Ja ja het wisselt hier zo enorm. Dan zon, dan loop je weer na 3 dagen met je jas aan en sokken en laarzen. Scheelt 10 graden weet je wel. Gematigd klimaat is Nederland ja wel heel erg wisselend tegenwoordig.
Ik merk dat ik zon nodig heb. Dat begin ik te voelen in Januari en als de lentezon dan niet snel genoeg komt dan ja ga ik het merken dat ik neerslachtig wordt en graag op vakantie wil. Het liefste ga ik in mei naar de zon. Maar sinds die fiasco een aantal jaar geleden vind ik het zonde van mijn geld. Ook elders in Europa is de zon zoals het hier is..wisselend. Ok wel warmer en langere tijden zon, maar toch merken ze het daar ook dat het klimaat aan het veranderen is.
 
Buiten dat ik de zon mis mis ik nog een aantal dingen maar daar kom ik op terug de volgende keer.
 
 
Ga een pasta salade maken.
 
 
Liefs van MaaNtje
 

1 opmerking:

Wanda zei

Hey Maantje,
Alles goed? Hier alleen behoorlijk last van de warmte maar ja, het is zomer dus eigenlijk mag ik niet klagen maar iets koeler zou zeer welkom zijn!

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!