Translate

woensdag 29 januari 2014

Lente mag komen!!

Soms word ik in de ochtend wakker met een slecht zicht. Wazig. Geen ontsteking ofzo. In de loop van de dag veranderd die blik naar erger of juist beter. Heel raar. Soms praat ik met iemand en dan zie ik ineens weer goed, heb dan ook helder beeld maar krijg ook een heldere ingeving van een doel die ik gesteld heb.
Soms freubel ik wat op mijn laptop en dan wordt het beeld erger of beter. Zo vreemd.
Zo ging ik afgelopen zaterdag shoppen bij de Primark. Had een fashioncheck liggen van mijn verjaardag en ja die moet er aan geloven. Ik had de een derde van de Primark beneden gehad met een aanstormende migraine ook nog eens. Ik had 3 items uit het rek toen bij me toen ik bij het 2 derde stuk aankwam. Ik bedacht ik heb genoeg, 3 items nog geen 20 euro tesamen dus hup naar boven nog even tassen kijken. En wegwezen. Mijn migraine weg, en mijn wazige blik ook..zo raar!!
 
 
Lees ik dan bij Hilde over de stand van de Maan, zon of hoe Jupiter verhoudt met de Zon, dan denk ik dat lijkt mijn wazigheid wel. Dat slaat op mij.
Toeval?
 
Liefs van MaaNtje


3 opmerkingen:

Sonja zei

Ik wist helemaal niet dat jij weer bent gaan bloggen, hoe leuk is dit!

me and myself zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
sonja zei

Toch maar even bij de HA langs gaan als het blijvend is?

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!