Translate

maandag 3 december 2012

Snow is falling!!

A smile is the most basic kind of peace work...

Thich Nhat Hanh....♥

Vanmorgen was het koud en het sneeuwde. De sneeuwval werd steeds dikker en meer, maar uiteindelijk werd het weer water wat uit de hemel viel.
Even wat administratie gedaan en toen naar buiten. Pff in de regen was het koud, en met een wind oh het was freezing..
 
Voor vanmiddag maak ik een lasagne met tonijn en tomaten en nog wat groenten. Gewoon lekker.
 
 
 
 
Fijne maandag!!
 
 
 
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 

1 opmerking:

redrose zei

Hoi Maantje

Ja fijn dat je hebt gereageerd
Hier in het westen van het land sneeuwde het ook maar de sneeuw bleef maar kort liggen op mijn auto
De mooie witte wereld met al zijn problemen er omheen.
Ik ben al blij dat de sneeuw later is dan vorig jaar.
Ik moet vanavond nog weg met de auto dus sneeuw zie ik dan liever nog niet.

Fijne avond

Groetjes van redrose

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!