Translate

donderdag 29 november 2012

Zon schijnt al lekker!!

And i'm feeling....
Djee wat een nacht.
Ik was al vroeg wakker. En dacht ach die slaap komt zo weer..nou not. En na een tijdje keek ik even op de klok. kwart voor vier..IEK>>>niet fijn. En klaar wakker al een tijdje dus.
Ik baal daar zo van. Het was best licht in mijn kamer maar de volle maan was volgens mij aan de linker kant van het huis, dus het zou niet licht moeten zijn in de slaapkamer. Affijn ik ben uiteindelijke in slaap gevallen na malen en malen en ingevingen van vanalles.
En het gekke is dat ik niet moe ben, er niet moe uitzie maar gewoon lekker fris.
Raar hoor die volle maan en de ingevingen die ik dan krijg.
Misschien is het toeval. Maar goed.
 
 
Dita zag ik van de week op tv, en een klant zegt altijd dat ik zo'n huidje heb..en ja dat is zo. Maar ik vind hem zo bleek en wittig. Ben dat zat..haha
En mijn moeder gaat altijd vragen, Kind ben je ziek je bent zo bleek....
Elke keer weer..
 
 
 
Er gaat veel om in mijn leventje waar ik nog even niets over kan zeggen. Ik hoop dat ik er weer snel uit ben, en het me weer wat rustiger is. De salon is ook druk maar dat wil ik natuurlijk, lekker geld verdienen. In het nieuwe jaar heb ik besloten om weer wat kunst te gaan kopen. Misschien een mooi beeld van Arja. Ik zal er eens iets van  neerzetten. Ik ken haar ook en ik gun het haar ook.
 
Voor nu laat ik het hierbij. Ik ga even wat mediteren en dan weer aan de slag.
 
 
Voor vanavond maak ik een stampot met brocolli, feta en gerookte ham.
 
 
 
Geniet vandaag lekker van de ZON!!!
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje

3 opmerkingen:

Melissa zei

Ik vind Dita's huidje juist mooi, bleek maar net een porseleinen popje en ook een erg goede huid voor haar leeftijd.

Fijn dag Maantje!!

MaaNtje zei

Dus eigenlijk geef je me een compliment, Melissa!! Het is ook mooi maar mensen vragen of ik ziek ben zo bleekjes!! En daar begin ik eem beetje moe van te worden..haha

redrose zei

Hoi Maantje

Ik slaap soms kort en dan zie er niets van...zeggen ze
Wat ik dan wel van mezelf opmerk is dat ik hyperactief bezig ben en drukker praat dan gewoonlijk.

Fijn weekend

Groetjes van redrose

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!