Translate

vrijdag 23 november 2012

Het weekend kan beginnen!!

Het nemen van een besluit is het krachtigste middel
om rust in jezelf te creëren.
Pieter Frijters
Dame van Derek Gores
 
 
Ik zit vol van van alles en weet niet waar te beginnen.
Een vriendin van mij met darmkanker stopt met de chemo..ze is op de helft maar wil niet verder ermee.
Een andere vriendin is gescheiden en heeft inmiddels een jaar een vriend, ze is net een jaar gescheiden..nooit die vriend verteld aan mij en nu dan 1 jaar serieuz..ja dat zal best..maar is dit de reden van je scheiding..ze was haar man en kids zat dat gezorg enzo..heb er geen puf meer voor..
 
Ik ga maar eens naar buiten.
Even erop uit en mijn zinnen verzetten.
Mijn hoofd zit vol
van alle dingen die om me heen gebeuren.
Mijn hoofd moet leeg.
 
 
 
 
Fijn weekend!!
 
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 
 
 

2 opmerkingen:

redrose zei

Hoi Maantje

Fijn dat je een reactie achterliet
Jammer dat je bent gestopt op puntje
Maar deze blog ziet er ook super uit!
Ik plaats je linkje wel naar je nieuwe blog

Fijn weekend

Groetjes van redrose

Melissa zei

Hoi Maantje,

Even een berichtje op je nieuwe blog, leuk dat je weer eens langs kwam! Fijn weekend!!

Liefs Dandelion

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!