Translate

dinsdag 6 november 2012

Heavy stuff!!

Respond to every call that excites your spirit.

~Rumi~

        


Respond to every call that excites your spirit.  ~Rumi~
Heavy is wat ik  nu in mijn hoofd heb.
Mijn vriendinnetje heeft kanker en zit een aantal maanden nu in de chemokuur. Het is gestart na de zomervakantie en vorige weekend is ze ergens naar toe gegaan, en heeft nu besloten om niet meer door te gaan met de chemo. Ze zou nog tot en met januari chemo krijgen.
 
Ik schrok me dood toen ik het net las. Ze is maar moe en heeft geen puf voor wat dan ook. De hele dag doet ze over koken bijvoorbeeld. Ze durft ook niet te vragen terwijl ik haar het steeds opdring. Alleen haar ouders en schoonouders mogen haar helpen.
Zo weird.
Maar ook zo onbegrijpelijk.
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!