Translate

woensdag 14 november 2012

De liefde is teer!!

Carpe diem


 
Achter mijn ogen
brand het
tranen staan klaar
maar ik doe het niet
zo lekker even naar buiten
Maar achter mijn ogen
brand het
 
Morgen ben ik jarig en gaat mijn leeftijd naar de 40 lopen. Hahah.
Ik vind het niet erg. Waarom zou ik. Het is zoals het is.
Maar goed. Ik was altijd erg onzeker. En zeker als mijn verjaardag in aantocht kwam. Dan wist ik al dat ik niemand mij aardig vond want ik kreeg niets. Ik zeurde de hele dag bij mijn vader krijg ik nog wat. Hij gaf me niets. Mijn moeder ook niet hoor. En mijn broers al helemaal  niet. De hele dag zeurde ik bij mijn vader ik ben jarig geef me iets..waarom nou niet.
Toen ik op mezelf woonde kreeg ik altijd van mijn liefje iets. Ik hoefde het niet te vragen ik kreeg gewoon wel 3 kadootjes. Heel lief. En daarna de liefjes deden hetzelfde als mijn pa he?? Geven op de dag zelf, verwennen nou not wat is daar nou belangrijk aan.
Nog nooit in al deze jaren kreeg ik iets uit de ander meer. Alleen mijn eerste  liefje. En daarom heb ik nu weer tranen branden.....
 
 
Ik ga naar buiten en voel de wind
De wind waait mijn hoofd leeg
Ik kijk naar boven en daar zie ik hem
 
Voel de wind en ga ervoor...zegt hij.
 
Ik ga naar buiten
 
 
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!