Translate

vrijdag 23 november 2012

Vallende bruid!!

Let op je adem.
 
Het wordt helaas weer een korte maar goed dat is even niet anders. Maar desalnietemin kan ik wat nuttigs melden. Al doe ik het nu beknopter.
Ik mis wel mijn mensen van Punt waar ik hiervoor logde, maar ja ieder zijn ding. Sommige van punt zijn naar wordblog vertrokken waar ik ook probeerde te loggen, maar steeds geneuzel heb met mijn wachtwoord. En ook dus bij de bloggers van Punt die daar zitten. Elke keer moet ik mijn ww veranderen want dan kent ie het niet meer, ja daar word ik niet bien van.
Hier voel ik me best thuis, mijn eigen layout,  ik heb een google acoount dus dat is handig en verder moet ik hier nog wat groeien denk ik!!
 
Gister een nieuwe klant gehad, leuke mevrouw die hier in de straat woont. Ze vond me via internet. Nou super vind ik dat!! Mijn metatags werken goed..!!
En morgen 2 klanten waarvan 1 nieuwe.
Het loopt nog steeds lekker.
 
 
 
Fijne vrijdag!!
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!