Translate

vrijdag 2 november 2012

Vrijevrijdag!

Zoek niet naar volmaaktheid in een wereld vol verandering.
Volmaak, in plaats daarvan, je liefde.
- Jack Kornfield
Wow wat een mooie!!
 
Het is vrijdag vandaag en ik heb vrij. Jippie..geen klanten maar alleen maar mijn eigen dingen.
En wat is de planning. Schoonmaken..jaja. Heb ik niets beters te doen. Heb net lekker mijn nieuwe boek gelezen, ben nu in de Herfst bezig. Heerlijke recepten staan er in en ik ben al klaar met wat gerechten die het gaan worden. Een aardappeltaart, een herfst minestrone, een dorade in de oven en een bal van rijst. Het lijkt me prima om mee te starten zou ik zeggen.
 
Ik ben een beetje in de contramine deze week en heb besloten om mijn eigen pad te trekken, te lopen. Ik trek me niets aan van anderen. Laat me niet van de wijs brengen door anderen. Ik doe wat goed voelt. En dat is eigenlijk best egoistisch in mijn situatie nodig. Hahaha.
Ik heb een paar nieuwe klanten, maar ik wil meer klanten en ga dus vandaag ook even wat mensen aanschrijven. Gewoon over 6 weken is het Kerst heb je nog zin in een  heerlijke facial of wimperpermanent. Leuk voor aan de Kerstdis.
 
Vandaag heb ik oesterzwammen klaarliggen.Tortelini gevuld met ham. Wat brocolli en wortel. En verder maak ik een pruimenclafoutis.
Gister had ik een super goed gelukte lasagne gemaakt, gewoon met allerlei groente en tonijn. Het is helemaal op gegaan. Hoe lekker maak ik het weer. Kan er zo van genieten he van koken.
 
 
Happy Vrijdag!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!