Translate

maandag 26 november 2012

Maandagochtend bluesssssss!!

Het leven is te mooi om stilletjes te gaan zitten huilen!!

 
Gelukkig voel ik me eens beter op de maandagochtend dan anders. Zou het dan toch een griepje zijn geweest, of een allergietje waardoor ik de ochtend zo naar begin!
 
Het stemt me wel lekker bij zo'n ochtend als vandaag, dat ik toch geen last heb van depressie, wat mijn moeder wel heeft en ik er altijd bang voor ben, dat ik op haar lijk....pff zo hee wat een openbaring naar jullie toe!!
Verder ben ik ook lekker blij vanwege het feit dat ik 1 klant had deze week, en na het weekend heb ik er 4. Zo hee de zaken gaan goehoed...!!
Dat is weer een ziektekostenverzekering binnen. Afgelopen week heb ik ook lekker verdiend dus ik loop nu weer binnen...en meteen een bestelling gedaan in Frankrijk. Huppetee investeren!!
 
Het weekend heerlijk weinig toeters gekookt. Soms is dat ook wel lekker. Had een grote pan soep gekookt, minestrone a la Nicoletta Tavella.
En verder lekker kaasjes, jammetjes van vijgen, pate en lekker met stokbrood. En ik vind het een prima weekend!!
 
 
Ik ga zo lekker erop uit met de honden. Moet ook nog even verslagmaken over de nieuwe hond die we erbij hebben..een herplaatser. Dat zet ik morgen wel hier neer, met foto.
 
 
Zonnige maandag.
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 
 

2 opmerkingen:

Melissa zei

Fijne maandag Maantje!

Peggy Timmermans Visagie zei

Ben blij dat je je beter voelt, een goede wandeling zal nog eens extra deugd doen ook! Ben benieuwd naar de nieuwe woef!

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!