Translate

woensdag 7 november 2012

Wittige watten in de lucht en in mijn hoofd!!

Veel van wat belangrijk lijkt

doet er niet toe

S.vd Kolk
 
Het weer is aardig grijs vandaag en ook in mijn hoofd. Er komt ook veel snot los, met wat bloed helaas. Dus ben ook echt wel lekker verkouden.
 
Ik heb vandaag een klant dus dat is leuk en verder ga ik nu eindelijk eens mijn pruimenclafoutis bakken en de minestrone soep van Nicoletta.
Ik ben helemaal weg, altijd al hoor van italiaans koken. Maar nu dan helemaal van Nicoletta. Zij heeft een kookschool in Amsterdam met leuke cursussen. Moet nog even kijken welke het nou echt gaat worden maa ik wil graag daar een cursus doen. Heerlijk en inspirerend is zij.
Ik kook zo graag en dat vind iedereen hier fijn, uiteraard hahah
 
Verder gaan we nog even bij de manege kijken, volgende week gaat mijn oudste het maar weer proberen. Dan zijn haar spieren weer wat aangesterkt.
 
 
Gisteren heb ik een heerlijke pasta gemaakt. Was een beetje mmm dus had geen zin en in 20 minuten had ik een lekkere pasta. Vind dat altijd heerlijke comfort food.
Lekker met verse sla erdoorheen. Had ik bij Jamie gezien en hij vertelde dat rauwe sla van deze tijd was maar normaal kookte of bakte men dat. En ik vind dat wel lekker.
Soort spinazie.
 
 
Zonnige dag vandaag!!
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!