Translate

woensdag 6 februari 2013

Februari 2013

Tweede maand
Het is alweer de tweede maand van het jaar.
En hij is leuk begonnen en leuk bezig. Al is het een rottige tijd want er heerst griep. Veel mensen zijn ziek en ook mijn klanten bellen wel af. Maar ja that's life. Iedereen heeft dat.
Ik heb alweer een paar dagen hoofdpijn dat is wel minder want nu moet ik wel een pijnstiller gaan gebruiken. Maar goed.
Die kids hebben de Citotoetsen gehad, en nu wacht ik op het rapport. Ben erg benieuwd hoe de jongste het heeft gedaan. Ze schijnt net als de oudste last van cijfers te hebben.
 
Ik maak vanavond iets met kokos. Ik wok gewoon wat groenten en doe er kokos bij met miehoen of rijst. Wat je wilt.
En vanavond even mijn wenkbrauwen verven. Dat moet ik bij houden. Heb blonde wenkbrauwen nooit meegekleurd met ouder worden. Raar he..maar het schijnt meer voor te komen.
 
 
 
 
Fijne avond jullie!!
 
 
Liefs van MaaNtje
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk hoor maan!!! Xxx ezziepezzie

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!