Translate

vrijdag 8 februari 2013

Weekend!!

Sometimes life is a hurricane!!
 
 
 
Het weekend staat alweer klaar. En ik heb er zin in maar niet heus. Ja vrijheid en blijheid. Maar verder heb ik het een klein beetje gehad met vanalles.
En ik heb het toch zo geen zin in. Ik trek de kar maar, en ik kan het nauwelijks meer..
Heel teleurstellend is het en waar gaat dit eindigen.
Het maakt me eenzaam en meelancholiek. How come...dat wordt een heel verhaal..ik kom er op terug.
 
 
 
Vanmiddag ga ik tortelini maken met een roomsaus en de liflafgroentes die ik over heb. Maar het zou zomaar kunnen dat ik pizza ga halen. De verse pizza van de C1000 zijn amazing.
 
 
 
 
Fijne vrijdag en Happy weekend!!
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 

3 opmerkingen:

Molly zei

He wat vervelend voor je Maan !
Ik hoop dat er iemand is die even samen de kar wil trekken!

Claudia zei

Dat klinkt niet echt goed MaanTje, volgens mij heb je zon, lente en een beetje quality time nodig.... Lekker iets voor jezelf doen in het weekend?

Ik had dus nog een blog hier, maar heb er al een jaar niets aan gedaan... Maar ik probeer het eens weer!

Fijn weekend meis x

Anoniem zei

Ziet er cool uit deze blog Maanje ! Mss toch ook maar weer eens een nieuwe maken lv Mars (M)(GTO)

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!