Translate

dinsdag 12 februari 2013

Hoe verwend ben ik toch!!

 
Hoe verwend is dit dametje!!
Mijn auto liet me gister in de steek. Mijn fiets was al lek en kon niet gemaakt worden het weekend. Dus die gaat zo naar de fietsenmaker. Kost wel weer een hoop euries. Mijn knie is niet lekker.
Wat nu??
Eerst geregeld dat ik opgehaald werd, een vervangauto geregeld, tja dat doe ik ook niet meer Want ik kreeg een 2persoonsauto mee. Waarin geen hond pastte..haha. En nu dan? Tja ik hoef het niet zo te regelen hoor. Er komt maar iemand thuis werken. Meneer MaaNtje moest dus van mij terug komen. Ik ging het niet verder regelen hoor. Wat een nonsense!!
Tot 12 uur bezig geweest met mijn auto. Honden de tuin maar in. En wachten op meneer MaaNtje. Nou nou dat had natuurlijk voeten in de aarde en dat kreeg ik constant te horen.
Ik ben  het zo zat he..dat geneuzel en gezever. Oh ja door het geregel met de garage en kwikfit, is mijn rekening nu met 200 euries geminderd. Hoe lekker was dat!!
 
Maar ik voelde me wel eenzaam.
2 mensen hebben me eruit getrokken, en voorgesteld om de honden morgen mee te nemen. Of me een lift aan te bieden. Het was teveel om vanochtend te wachten of de auto daadwerkelijk gemaakt was. en dus zaten we met angstzweet in de auto. Maar gelukkig hij deed het.
Dat mag wat mij betreft niet meer gebeuren want ik kan hier erg slecht tegen.
 
Ik voel me nog steeds eenzaam hoor dat is wel een nare bijkomstigheid. Niet voor mezelf maar voor anderen. Moet echt regelmatig even pas op de plaats nemen, extra mediteren en goed bij mezelf blijven.
 
Vanmiddag heb ik lekkere runderlappen die ik met uien en lekkere jus ga bakken en stoven. Lekker met rode kool en zelfgemaakte appelmoes. Toen ik dit laatste zei was iedereen aan tafel blij. Dat is toch zo lekker zelfgemaakte appelmoes. Het geurt allemaal zo lekker dan in de keuken.
 
 
Ik ga even chillen en dan weer lekker eropuit!!
 
 
 
 
ME time!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 
 
 
 

5 opmerkingen:

Claudia zei

Jeetje dan heb je het wel even gehad vandaag he? Rustig aan MaaNtje en niet gek laten maken, Fijne avond x


P.S. Ik wil jouw blog aan mijn bloglijst toevoegen, maar krijg met deze steeds een foutmelding dat de feed niet leesbaar is. Bij je kookblog lukt het wel... Heb jij enig idee?

Molly zei

en hoe is het nu?

MaaNtje zei

Auto doet het nog steeds. Wel wat euries ligter, maar ok...en ik weer blij!!

Peggy Timmermans Visagie zei

Kop op Maan! Over een maand is het April en 'there's something 'bout April' dat iedereen happy maakt!

MaaNtje zei

nee eigenlijk niet, maar het lijkt ook wel dat mijn foodblog overruled!!

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!